GreenKey brengt Insights en Automation Studio uit om Wall Street-verkooppersoneel te helpen omgaan met ongestructureerde gegevensexplosie

De omgeving van GreenKey omvat vooraf opgeleide financiële taalmodellen die het jargon van Wall Street begrijpen. Klanten kunnen workflowautomatisering en inzichten genereren zonder code te hoeven schrijven.

NEW YORK--()--GreenKey (GK), maker van NLP-workflows (Natural Language Processing) voor de financiële markten, heeft de toepassing “Focus Studio” uitgebracht. Focus Studio stelt professionals in de financiële markt in staat om NLP op hun bureaublad te gebruiken, om klantinzichten in e-mails, expresberichten en telefoontjes te vinden om te kunnen omgaan met toenemende hoeveelheden gespreksgegevens. De gemarkeerde inzichten worden geleverd als dagelijkse rapporten of gebruikt om realtime automatisering mogelijk te maken, zoals formulierpopulatie, CRM-invoer en chatbots.

GreenKey’s Focus Studio maakt gebruik van een uitgebreide bibliotheek van meer dan 30 vooraf opgeleide financiële taalmodellen, die elk complex financieel jargon herkennen – zoals offertes en transacties – in klantgesprekken opgeslagen in tekst of audio. De vooraf opgeleide modellen omvatten producten op de wereldwijde markten voor vastrentende waarden, krediet, aandelen, valuta’s en grondstoffen.

Rachel Southcott
rachel@greenkeytech.com