Wipro gepositioneerd als leider in Everest Group – Life Sciences Digital Services PEAK Matrix ™ Assessment

BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het is gepositioneerd als een ‘leider’ in Everest Group’s Life Sciences Digital Services PEAK Matrix ™ Assessment 2019, wereldwijd.

Wipro investeert in mensen, methoden en technologieën om klanten van Life Sciences te helpen met innovatie te leiden en betere gezondheidsresultaten te behalen. Het bedrijf heeft digitale transformatie mogelijk gemaakt in de waardeketen van farmaceutische en medische apparatuurbedrijven. Op het gebied van research and development (R&D), productie- en supply chain, commerciële activiteiten en regulering van de veiligheid van geneesmiddelen, maakt Wipro gebruik van zijn kracht van cognitieve informatica, automatisering, robotica, cloud, analyse en rijke domeinexpertise om klanten te bedienen.

Purnima Burman
Wipro Limited
purnima.burman@wipro.com

Release Summary

Wipro positioned as Leader in Everest Group - Life Sciences Digital Services PEAK Matrix™ Assessment.

Purnima Burman
Wipro Limited