Veeva’s antitrust-rechtszaak tegen IQVIA gaat vooruit met brede industriële ondersteuning

Veeva breidt gerechtelijke stappen uit naar aanvullende Veeva-softwaretoepassingen wanneer IQVIA probeert de monopolistische controle uit te breiden

Gunstige beslissingen zouden bedrijven in de biowetenschappen eindelijk de vrijheid geven om de software en dataproducten van hun keuze te gebruiken

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat het brede klantenondersteuning krijgt voor zijn antitrust-rechtszaak tegen IQVIA (NYSE: IQV). Zes van de grootste wereldwijde farmaceutische bedrijven behoorden tot de meer dan 70 verzamelde deposities als onderdeel van de fase van het ontdekken van feiten van de zaak. Naarmate de eerste rechtszaak succesvol verloopt, heeft Veeva deze week een motie ingediend om haar juridische actie uit te breiden met extra Veeva-softwareapplicaties die IQVIA klanten uitsluit van het gebruik met IQVIA-gegevens.

Roger Villareal
925-264-8885