Andersen Global lanceres i Sierra Leone og fortsætter sin ekspansionsindsats i Afrika

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global styrker sin tilstedeværelse i det vestlige Afrika med en samarbejdsaftale med advokatfirmaet, Fornah-Sesay, Cummings, Showers & Co. (i det følgende benævnt FCS Legal), der er beliggende i Freetown i Sierra Leone, og føjer dermed dybde til sin globale platform på kontinentet.

FCS Legal har rådgivet kunder i over 15 år, og er ledet af administrerende partner James Fornah-Sesay og mere end 10 juraeksperter. Virksomheden leverer juridiske tjenester til virksomhedsinstitutioner og enkeltpersoner inden for bank og finans, byggeri og ingeniørerhverv, kontorerhverv og handel, energi, miljø, farmaceutisk, olie og gas, fast ejendom, skat og telekommunikation.

”Vi er stolte af at prioritere vores kunders behov, såvel som at opretholde fremragende samarbejdsrelationer med nøgleaktører i Sierra Leones offentlige, private og juridiske sektor,” sagde James. ”Vores samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at udvide vores globale tilstedeværelse og tjene vores kunder bedre, ved at bringe dem et globalt firmas ressourcer på en problemfri måde.”

Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, sagde, ”FCS Legal er et af de hurtigst voksende og største firmaer på markedet. Det var øjeblikkeligt åbenlyst, at de besidder en lidenskab for at levere uovertrufne tjenester til deres kunder, samtidig med at de prioriterer deres dedikation til forvaltning og gennemsigtighed.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter sin oprettelse i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 167 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global