ExOne kondigt nieuwe 3D-printmaterialen aan, waarmee het totaal op 21 metalen, keramiek en composieten komt

•  Nieuw gekwalificeerd M2-gereedschapsstaal is een hogesnelheidstaal dat veel wordt gebruikt voor snijgereedschappen
  • Siliciumcarbide, een door de klant gekwalificeerd keramiek, wordt vaak gebruikt in ruimtevaarttoepassingen
  • Aluminium en Inconel 718 zijn nu gekwalificeerd als R & D-materiaal voor goedgekeurde klanten
  • De helft van de lijst met gekwalificeerd materiaal van ExOne bestaat nu uit enkelgelegeerde metalen

Metal 3D printers from The ExOne Company now binder jet 21 total materials, including 10 single-alloy metals, six ceramics, and five composite materials. Additionally, more than 24 materials are approved for controlled R&D printing. This photo showcases a variety of ExOne’s qualified and R&D materials, including M2 Tool Steel, 316L, 304L, 17-74PH, copper, and Inconel 625. (Photo: Business Wire)

NORTH HUNTINGDON, Pa.--()--De ExOne Company (Nasdaq: XONE), de wereldleider in industriële zand- en metaal-3D-printers met binderstraaltechnologie, heeft vandaag aangekondigd dat 15 nieuwe metalen, keramische en composietmaterialen zijn gekwalificeerd door ExOne en haar klanten voor 3D-printing op de metalen 3D-printers van het bedrijf.

Media:
Sarah Webster