Calabrio benoemd tot visionair in Gartner Magic Quadrant voor Workforce Engagement Management voor het vierde jaar op rij

Calabrio erkend als een visionair, ook de enige Gartner Peer Insights Customers keuze van 2019 voor Workforce Engagement Management

Calabrio Named a Visionary in Gartner Magic Quadrant for Workforce Engagement Management for Fourth Year Running (Graphic: Calabrio)

MINNEAPOLIS--()--Calabrio, het inlichtingenbedrijf voor klantervaring, is in het Gartner Magic Quadrant for Workforce Engagement Management (WEM) uitgeroepen tot visionair. Dit is het vierde achtereenvolgende jaar dat Calabrio is benoemd tot visionair vanwege zijn vermogen tot uitvoering en de volledigheid van de visie. Download hier een gratis exemplaar van het rapport.

Katie Brady
CalabrioPR@padillaco.com