TYAN toont embedded server-moederborden om IoT Analytics voor Network Edge te schalen op Embedded World 2020

TYAN’s Tempest EX motherboards to address data analytics in mixed-criticality environments with compact size, scalability, and ease of deployment. (Photo: Business Wire)

NUREMBERG, Duitsland--()--TYAN®, een toonaangevende fabrikant van serverplatformontwerp en een dochteronderneming van MiTAC Computing Technology Corporation, toont hun nieuwste embedded moederborden die zijn geoptimaliseerd voor de intelligente voorsprong op een breed scala aan verticale markten, waaronder beveiliging , industriële automatisering, communicatie en netwerken op Embedded World 2020 van 25 ~ 27 februari, stand 2-311 in Neurenberg, Duitsland.

“Gebaseerd op de Intel® Xeon® E-2200-processor en de 9e generatie Intel® Core ™ i3 / i5 / i7-processor, tonen TYAN’s ingebedde moederborden hoe standaardgebaseerde platforms aangedreven door robuuste processoren efficiënt voldoen aan de eisen van data-analyse aan de rand van het IoT, “zei Danny Hsu, vice-president van de TYAN Business Unit van MiTAC Computing Technology Corporation. Hsu voegde eraan toe:” Met belangrijke functies, waaronder compacte vormfactoren, een breed scala aan bedrijfstemperaturen en een lange levensduur van de productlevering, onze Tempest EX-moederborden zijn de ideale keuze voor het bouwen van geavanceerde systemen die computer-, opslag- en netwerkbronnen kunnen overbruggen.”

MiTAC Computing Technology Corporation/ TYAN Business Unit
Fenny Chen