MDS Global benoemt Steve Bowen als Chief Executive Officer

WARRINGTON, Engeland--()--MDS Global Ltd, een toonaangevende BSS-as-a-Service provider, maakt vandaag bekend dat Steve Bowen is benoemd als Chief Executive Officer. Bowen volgt Gary Bunney op, die heeft besloten dat het nu tijd is om de teugels over te dragen voor de volgende fase in de ontwikkeling van MDS Global.

Bowen biedt MDS Global meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van uitvoerend leiderschap en een bewezen track record van toonaangevende technologiebedrijven door groei. Vóór MDS Global werkte Bowen voornamelijk in de advies- en outsourcingsector. Bij Accenture werkte hij 10 jaar in technologisch leiderschap en retail, terwijl hij bij Xchanging, een bedrijf voor bedrijfsprocesuitbesteding, een aantal leidinggevende functies bekleedde.

Martine Naughton
MDS Global