MIOTY ALLIANCE: leiders in onderzoek en sector lanceren nieuwe generatie LPWAN-technologie voor massieve IoT in embedded wereld

MIOTY de game-wisselaar in draadloze communicatie

NUREMBERG, Duitsland--()--De MIOTY ALLIANCE zal de op software gebaseerde MIOTY-technologie lanceren op de embedded wereldtentoonstelling. MIOTY is het enige ETSI-compatibele Massive IoT-protocol dat de beperkingen van veelgebruikte LPWAN-oplossingen overwint. Het is hardware-onafhankelijk en met zijn unieke en gepatenteerde telegramsplitsingstechnologie brengt MIOTY een doorbraak in schaalbaarheid, betrouwbaarheid, mobiliteit, energie-efficiƫntie en flexibiliteit. MIOTY verzamelt miljoenen berichten per dag met een enkel basisstation, zorgt voor een ongeƫvenaarde interferentie-immuniteit en verzendt gegevens met een extreem laag stroomverbruik. Het is een krachtige IoT-oplossing voor verticals zoals Industrial IoT of Smart Cities, die gegevensoverdracht nodig hebben over 15 kilometer en gegevensverzameling van bewegende apparaten met een snelheid van 120 km/ u.

MIOTY Alliance e.V.
Mrs. Antje Garcia Flores