Ethisphere kondigt de meest ethische bedrijven ter wereld voor 2020 aan

132 bedrijven die worden erkend voor het vaststellen van de wereldwijde normen voor bedrijfsintegriteit en maatschappelijk burgerschap

NEW YORK--()--Ethisphere, een wereldleider in het definiëren en verbeteren van de normen van ethische bedrijfspraktijken, heeft vandaag de 132 honorees aangekondigd die 51 landen en 21 industrieën vertegenwoordigen die de felbegeerde World's Most Ethical Companies® in 2020hebben verdiend. Dit is de 14e jaarlijkse erkenning van diegenen die prioriteit geven aan ethisch gedrag als middel om de wereld te verbeteren en tegelijkertijd de bedrijfsprestaties te verbeteren.

In 2020 verschijnen 14 bedrijven voor het eerst op de prestigieuze lijst, terwijl er sinds 2007 elk jaar zeven worden genoemd.

Clea Nabozny
clea.nabozny@ethisphere.com