Verimatrix en Qt Company bundelen hun krachten op Embedded World 2020 om IoT Shielding te demonstreren

Met Cyber Threats on the Rise, zijn Tools zoals Verimatrix’s Software Shielding Suite kritischer voor Internet of Things-ontwikkelaars dan ooit tevoren

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cybersecurity-oplossingen die video-inhoud, eindpuntapparaten, software beschermen en applicaties, kondigde vandaag zijn 2e jaarlijkse samenwerking aan bij Embedded World met de Qt Company (Nasdaq Helsinki: QTCOM), een wereldwijd softwarebedrijf met de toonaangevende onafhankelijke technologie achter miljoenen apparaten en applicaties. Verimatrix zal een pre-geïntegreerde oplossing van het Verimatrix Code Protection-product presenteren met het Qt Software Framework op de Qt Ecosystem-stand op Embedded World 2020 in Neurenberg, Duitsland.

Richard Vacher Detournière
General Manager & CFO