Lenovo levert recordinstelling Q3-prestaties met altijd omzet en PTI-hoogtepunten

• Het omzetrecord van de Groep aller tijden van USD 14,1 miljard
  • Het resultaat voor belastingen (PTI) groeide tot een record van US $ 390 miljoen, een stijging van 11% op jaarbasis
  • Het nettoresultaat is 11% hoger dan vorig jaar tot US $ 258 miljoen
  • Strategische Intelligent Transformation-groeigebieden leveren resultaten op – Software- en servicesomzet * bereikte voor het eerst US $ 1 miljard, groeide 41% op jaarbasis en droeg 7% bij aan de omzet van de Groep

HONG KONG--()--Lenovo Group (HKSE: 992) (Pink Sheets: LNVGY) heeft vandaag aangekondigd dat de groepsomzet in het derde kwartaal een recordhoogte van US $ 14,1 miljard bereikte en het tiende opeenvolgende kwartaal op jaarbasis van groei . Het resultaat vóór belastingen groeide met 11% in vergelijking met hetzelfde kwartaal een jaar eerder, tot US $ 390 miljoen en het nettoresultaat steeg ook met 11% op jaarbasis tot US $ 258 miljoen.

De gewone winst per aandeel voor het derde kwartaal bedroeg 2,16 Amerikaanse cent of 16,90 HK cent.

Hong Kong – Angela Lee, angelalee@lenovo.com, +852 2516 4810
London – Charlotte West, cwest@lenovo.com, +44 7825 605720