O-RAN-Alliance blijft groeien terwijl wereldwijde operatoren en leveranciers over de grenzen reiken om samen te werken aan open innovatie in Radio Access Networks

• De wereldwijde acceptatie van O-RAN Alliance-specificaties door de sector legt de basis voor de toekomst van Radio Access Networks
  • De groei van O-RAN gaat door, met Vodafone als het nieuwste operatorlid
  • 22 geplande MWC-demonstraties van op O-RAN gebaseerde apparatuurimplementaties worden omgezet in een virtuele O-RAN-showcase

BONN, Duitsland--()--De O-RAN Alliance blijft aan kracht winnen door de sector voor toegang tot het Radio Access Network (RAN) in staat te stellen intelligente, volledig interoperabele, gevirtualiseerde en open RAN te leveren. Deze wereldwijde samenwerking vertegenwoordigt een unieke bereidheid om over de grenzen heen te reiken en nieuwe platforms te creƫren die innovatie voor iedereen zullen stimuleren.

O-RAN Alliance PR
Zbynek Dalecky