Alex Ehrlich treedt toe tot de raad van bestuur van Sharegain

LONDEN--()--Het Britse Fintech-bedrijf Sharegain, wiens effectenleningenplatform beleggers in staat stelt inkomsten te genereren door hun financiële activa te lenen, heeft Alex Ehrlich benoemd in de raad van bestuur.

De heer Ehrlich, die zich onlangs na tien jaar terugtrok bij Morgan Stanley als Global Co-Head of Prime Brokerage, is een bekende leider op de wereldwijde kapitaalmarkten, met een 40-jarige carrière op Wall Street. Voordat hij bij Morgan Stanley kwam, leidde de heer Ehrlich de wereldwijde Prime Brokerage-activiteiten van Goldman Sachs en UBS. Hij leidde ook de wereldwijde lijst van genoteerde derivaten en fondsbeheeractiviteiten van Morgan Stanley en was voorzitter van de Diversity Council van hun investeringsbank.

“Ik ben onder de indruk van de kracht van het team van Sharegain en hoe zijn technologie de markt voor effectenleningen van $ 2,5 biljoen begint te transformeren. Ik ben erg enthousiast om lid te worden van het managementteam van Sharegain en kijk ernaar uit om bij te dragen aan het toekomstige succes”, aldus de heer Ehrlich.

Liad Amit
CMO