Temenos organiseert Temenos SCALE, de Global Developer Conference voor de banksector, op 27 – 28 april in Madrid

• Temenos’ vlaggenschip evenement voor ontwikkelaars nodigt deelnemers uit om lid te worden van de grootste en meest dynamische ontwikkelaarsgemeenschap in bankieren, met meer dan 12.000 leden
  • IBM in keynote over de rol van cloud- en cognitieve technologie in het digitale tijdperk
  • Meer dan 50 inhoudrijke, praktische labs, rondetafels, keynotes en expertpresentaties over cloud, verklaarbare AI, API’s en open bankieren
  • Winnaars van Temenos ‘grootste innovatie-hackathon ooit om winnende oplossing te presenteren
  • Branche-certificeringsmogelijkheid om ontwikkelaars in alle sectoren te ondersteunen bij het bouwen van digitale ecosystemen en ervaringen met API’s
  • Ontwikkelaars zullen leren hoe Temenos Developer Community snellere innovatie mogelijk maakt door een rijke catalogus van API’s die de defacto-standaard voor banksoftware zijn geworden

GENÈVE, Zwitserland--()--Temenos (SIX: TEMN), het bedrijf voor banksoftware, nodigt ontwikkelaars uit om deel te nemen aan Temenos SCALE, de wereldwijde ontwikkelaarsconferentie voor de banksector, die plaatsvindt van 27 – 28 april in Madrid, Spanje. Temenos SCALE brengt de slimste denkers uit de hele wereldwijde ontwikkelaarsgemeenschap samen om twee dagen van samenwerking, innovatie en netwerken te ervaren en duik in toekomstige banktechnologie met een focus op Explainable AI, open API’s en cloudtechnologieën. Registreer u vandaag nog

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations