Tigo snelle uitschakelingsoplossing: meer dan een miljoen verzonden eenheden

Tigo’s PV Rapid Shutdown is de enige UL-systeem gecertificeerde oplossing en bevat 110 omvormers voor zowel residentiële als commerciële markten

CAMPBELL, Californië--()--Tigo Energy, Inc.®, pionier van het slimme modulaire Flex MLPE & TS4-platform, heeft vandaag de succesvolle levering aangekondigd van meer dan een miljoen verzonden snelle uitschakeleenheden. Deze units zijn verkrijgbaar bij meer dan 20 distributeurs in de VS, evenals de PV-module en de omvormerpartners van Tigo in residentiële en commerciële markten. De eis om te voldoen aan de Amerikaanse National Electric Code (NEC) 2017 – en nu 2020 – 690.12 vereisten duwde transporthoeveelheden boven de verwachtingen van het bedrijf. Tigo stelt zijn snelle shutdown-units ook wereldwijd beschikbaar, omdat de wereldwijde vraag naar kosteneffectieve veiligheidsoplossingen toeneemt.

Media Contact for Tigo
Tiffany Douglass