Cayman Finance ondersteunt de inspanningen van de overheid om door de Europese Unie te worden verwijderd

GEORGE TOWN, Grand Cayman--()--Cayman Finance staat volledig achter de acties van de Cayman Islands Government om constructief samen te werken met ambtenaren van de Europese Unie met als doel een besluit van de EU om het rechtsgebied op te nemen in een lijst van niet-coöperatieve rechtsgebieden om te keren voor belastingdoeleinden.

“De Kaaimaneilanden hebben een staat van dienst in het voldoen aan de evoluerende wereldwijde normen en dat zal naar verwachting doorgaan”, zegt Cayman Finance CEO Jude Scott. “Als organisatie staan we klaar om samen te werken met de overheid, naar eigen goeddunken, omdat deze samenwerkt met de EU om van de lijst te worden verwijderd. We verwachten dat deze beslissing in de nabije toekomst zal plaatsvinden.”

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Cayman Finance Contact:
Ben Meade, Communication & Public Relations Manager
Cayman Finance – The association representing the Cayman Islands Financial Services Industry
345 769 6203 | ben.meade@caymanfinance.ky

Cayman Finance Contact: