Boyden Global Executive Search Benoemt Nieuwe Partners in Belgie en Luxemburg

Met de komst van 3 senior partners wil Boyden BeLux de aanwezigheid van het vooraanstaande talentadviesbureau in Europa verder vergroten

BRUSSEL--()--Boyden, een wereldleider in executive search en talentadviesdiensten met meer dan 65 kantoren in meer dan 40 landen, stelt vandaag Fanny Gimenez en Koen Vandenberghe voor als nieuwe Managing Partners van Boyden België en Luxemburg. Tezamen met Paul Maertens, die Boyden BeLux als Partner vervoegt, willen ze de marktleiderspositie van Boyden in Europa verder uitbreiden.

“De indrukwekkende expertise van Fanny, Koen and Paul zal Boyden in staat stellen om de zoektocht naar Board en C-suite posities verder te laten groeien in een belangrijke Europese hub," zegt Trina Gordon, President & CEO van Boyden. “Door de komst van deze uitmuntende professionals in de BeLux wordt de capaciteit om in de EMEA toonaangevende oplossingen op het gebied van talent en leiderschap aan te bieden opnieuw uitgebreid.”

“De wereldwijde aanwezigheid en de klantgerichte strategie van Boyden waren de belangrijkste factoren om zich aan te sluiten bij de organisatie,” vertellen Fanny Gimenez, Koen Vandenberghe en Paul Maertens in een gezamenlijke verklaring. “We kijken ernaar uit om op het gebied van advies rond talent en leiderschap samen te werken met de dynamische partners van het bedrijf en dit binnen de verschillende sectoren, terwijl we gebruik maken van de klantgerichte oplossingen van Boyden.”

Fanny Gimenez, die binnen Boyden deel zal uitmaken van de Industrial Practice en Private Equity & Venture Capital Practice, heeft meer dan 20 jaar management en consulting ervaring. Haar brede functionele ervaring in general management omvat o.a. supply chain, sales, marketing, customer service en operations, wat haar toelaat om een brede range van klanten te kunnen ondersteunen. Ze vervoegt Boyden vanuit een ander talentadviesbureau, waar ze vooral actief was rond executive coaching en interim management. Hiervoor werkte Fanny in verschillende directie- en managementposities binnen Elis, Imo Carwash Ltd and Bpost.

Koen Vandenberghe, lid van de Consumer & Retail Practice en Professional Services Practice binnen Boyden, is een vertrouwd raadgever, die een ruime waaier aan posities voor senior executives en middle management rollen in finance, operations, sales & marketing en technology heeft ingevuld. Gedurende 10 jaar was hij medeverantwoordelijk voor het leiden en verder ontwikkelen van een toonaangevend adviesbureau in executive search and leadership consulting, waar hij een sterke reputatie opbouwde ter ondersteuning van organisaties met groeitraject, revitalisering en transformatie. Voorheen zijn carrière in executive search, bekleedde Koen diverse directie- en managementfuncties binnen Bpost, Lanoo Publishers, Henkel and Lotus Bakeries.

Paul Maertens, zal, als lid van de CEO & Board Services Practice en Technology Practice binnen Boyden, zijn 30 jaar ervaring op het gebied van corporate en public affairs, public policy en corporate governance inzetten om klanten te adviseren met betrekking tot leadership, politieke en regulatoire oplossingen en audit committee vereisten. Voordat Paul een eigen consulting kantoor startte, was hij in diverse directie- en managementrollen actief op het domein van external affairs en chief auditor binnen EDF Luminus, Proximus and Coca-Cola Company. Paul Maertens bekleedde voorheen ook de functie van Kabinetchef voor de voormalige Belgische Eerste Minister Jean-Luc Dehaene.

Fanny Gimenez heeft een masterdiploma in coaching van het International Coaching Institute in Zwitserland en een licentie in rechten, behaald aan de Paris II University Assas, en spreekt vloeiend Frans, Nederlands en Engels. Koen Vandenberghe behaalde een master in toegepaste economie aan de Universiteit Gent en spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Paul Maertens behaalde een master in economie en moderne geschiedenis aan de Universiteit van Leuven en een bachelor in filosofie aan de Universiteit van Leuven en spreekt vloeiend Nederlands, met een professionele vaardigheid in het Engels en het Frans.

Over Boyden

Boyden is een wereldleider in executive search en talentadviesdiensten met meer dan 65 vestigingen in meer dan 40 landen. Onze globale aanwezigheid stelt ons in staat om aan de behoeften van onze klanten te voldoen, waar ze ook zaken doen. We verbinden geweldige bedrijven met geweldige leiders via onze executive search- , interim-management- en leadership consultancy oplossingen. Voor meer informatie, bezoek www.boyden.com.

Koen Vandenberghe, Boyden Belgium
E: kvandenberghe@boyden.com