GSMA bestuursverklaring over MWC Barcelona 2020

LONDEN--()--Het GSMA-bestuur wil zijn verdriet uiten over de onvermijdelijke annulering van MWC Barcelona 2020. Deze beslissing is pijnlijk, maar wij geloven dat de juiste beslissing is genomen. Gezondheid en veiligheid zijn de prioriteiten van alle GSMA-bestuursleden en mobiele netwerkexploitanten. Onze oprechte gedachten gaan uit naar de getroffenen in China en de rest van de wereld in deze moeilijke tijden.

Onze visie bij de GSMA is om de kracht van connectiviteit te ontgrendelen, zodat mensen, sector en maatschappij gedijen. MWC is cruciaal om de sector en het mobiele ecosysteem bijeen te roepen en te bevorderen. De mobiele sector zet zich in om de kracht van mobiele technologie en connectiviteit te benutten om het leven van miljarden mensen over de hele wereld te transformeren, en we zijn toegewijd aan een geweldig MWC Barcelona 2021.

Media Contacts:
GSMA Press Office