Saviynt brengt identiteit 3.0 naar EMEA ‘20

Saviynt kondigt de Return of Converge EMEA-conferentie aan op 11 maart 2020, met inleidende spreker Dex Torricke-Barton

LOS ANGELES--()--Saviynt (www.saviynt.com), in de top 3 geplaatst van Inc. Magazine’s 5000 snelst groeiende bedrijven in de VS, evenals Deloitte’s Top 500 snelst groeiende bedrijven, en leider in convergerende Identity Governance, Application GRC, en Cloud Privileged Access Management-oplossingen kondigden de terugkeer van hun Converge EMEA-conferentie op 11 maart 2020 aan.

“Onze tweede jaarlijkse Converge EMEA-conferentie zal zich concentreren op de visie en innovatie van Identity 3.0, wat het engagement van Saviynt onderstreept om de bedrijfsapplicaties, infrastructuur en gegevens van onze klanten te blijven beveiligen met geavanceerde risico-inzichten in het steeds veranderende landschap van vandaag,” verklaarde Amit Saha, CEO van Saviynt. “Ons doel is om leiders van veiligheidsdenken uit alle sectoren samen te brengen in een omgeving waar ze kunnen netwerken en discussiëren over innovatieve, risicogestuurde, probleemoplossende technieken waarmee risicoprofessionals de voordelen van next-gen identiteitsbeheeroplossingen kunnen benutten.”

Sonia Awan
Saviynt