ID-Solutions S.r.l. wordt Murata ID Solutions S.r.l.

KYOTO, Japan--()--Murata Manufacturing Co., Ltd. (TOKYO: 6981) (ISIN: JP3914400001) (hierna “Murata”), kondigt de wijziging van de bedrijfsnaam van haar dochteronderneming ID-Solutions S.r.l. aan. (Hoofdkantoor: Parma, Italië), van Murata ID Solutions S.r.l., van kracht per 1 april 2020.

Murata ID Solutions is een RFID-systeemintegrator die, uitgaande van hun consultancyervaring en de ontwikkeling van hun eigen middleware en applicatiesoftware, traceerbaarheidsoplossingen met toegevoegde waarde biedt op basis van klantbehoeften. Het bedrijf werd op 1 juni 2017 overgenomen door Murata.

De naamswijziging zal het bedrijfsimago van het bedrijf als lid van de Murata Group veranderen en de RFID-activiteiten verbeteren door grotere synergieën.

For more information, please contact:
Murata Manufacturing Co., Ltd.
Nobuhiko Iida,  prsec_mmc@murata.com
Corporate Communications Department

For more information, please contact:
Murata Manufacturing Co., Ltd.
Nobuhiko Iida,  prsec_mmc@murata.com
Corporate Communications Department