Seoul Global Challenge 2019-2020 vindt succes bij het vinden van innovatieve oplossingen om het fijnstof in de metro van Seoul te verminderen

De Seoul Global Challenge 2019-2020, gepresenteerd door de Seoul Metropolitan Government en georganiseerd door SBA om innovatieve oplossingen te vinden voor stedelijke problemen door het uitnodigen van mondiale vernieuwers, bereikte zijn hoogtepunt met de prijsuitreiking. De Challenge bracht 106 bedrijven samen van over de hele wereld die producten introduceerden in de drie categorieën van de competitie: tunnel, platform en trein. 3 teams werden uitgekozen als winnaars met de effectiefste oplossingen. Hoofdprijswinnaar Corning nam deel aan de platformcategorie met de introductie van een oplossing die gebruik maakt van zijn keramische honingraatfilters. Allswell won in de platformcategorie. Het bedrijf introduceerde een oplossing waarin zijn luchtcirculatietechnologie de luchtkwaliteit verbeterde door het bestaande ventilatiesysteem te optimaliseren en effectief fijne stofdeeltjes uit het platform te verwijderen. Han-lyuan System won de treincategorie door een oplossing te presenteren die luchtreinigers voor treinen combineert met luchtgordijnen voor treindeuren en zo kleine deeltjes verwijdert en de gezuiverde lucht in de trein houdt. (Foto: Business Wire)

SEOEL, Zuid-Korea--()--De Seoul Global Challenge (hierna "SGC" genoemd) 2019-2020, georganiseerd door de Seoul Metropolitan Government en georganiseerd door Seoul Business Agency (SBA), gericht op het vinden van innovatieve oplossingen voor stedelijke problemen door uit te nodigen wereldwijde innovators, afgesloten met de prijsuitreiking op de 6e, volgens de Seoul Metropolitan Government.

Het onderwerp van de 1e SGC was "Voorstellen voor het verminderen van fijnstofniveaus in de Seoul Subway." De uitdaging bracht 106 bedrijven uit alle delen van de wereld samen, waaronder de Verenigde Staten, Frankrijk en Japan, evenals Korea, die hun producten voor concurrentie in drie categorie├źn - tunnel, platform en trein.

Seoul Global Challenge Team
Jiyoung Yun