Shekel brengt autonoom winkelen, AI Retail doorbraken naar EuroShop 2020

Shekel toont baanbrekende technologieën op EuroShop 2020 in stand # D86 in hal 3

DÜSSELDORF, Duitsland--()--EuroShop 2020Shekel Brainweigh Ltd. (ASX: SBW), de leider in geavanceerde weegtechnologie, zal zijn baanbrekende autonome producten voor winkelen en kunstmatige intelligentie onthullen op EuroShop 2020 in Düsseldorf, Duitsland, februari. 16-20, 2020. De oplossingen van Shekel zullen volledig te zien zijn in stand # D86 in hal 3.

Al meer dan 40 jaar leidt Shekel de wereldmarkt in het ontwikkelen van weeg- en weegtechnologie. Gebruikmakend van zijn ervaring in weegtechnologie, introduceert Shekel Brainweigh een reeks van ‘s werelds eerste nieuwe producten gericht op het aangaan van de uitdagingen waarmee traditionele retailers vandaag worden geconfronteerd, zoals winkelautomatisering en operationele uitmuntendheid – inclusief overstock en understock problemen, verliespreventie en het verbeteren van de consument ervaring. Door gebruik te maken van zijn unieke technologieën die IoT-laadsensoren, ingebedde slimme schapsoftware, AI en diepgaande algoritmen integreren, brengt Shekel winkelplanken in bruikbare inzichten. Met zijn vermogen om producten op basis van gewicht te identificeren, transformeert Shekel de winkel digitaal in een realtime, op datadiensten gebaseerd bedrijf.

Marianne Dempsey/Jenna Beaucage
shekel@rainierco.com