Sagemcom ontvangt twee prijzen van JAC (Joint Audit Cooperation) voor zijn MVO-aanpak

Op zijn negende jaarlijkse forum beloonde JAC (Joint Audit Cooperation) Sagemcom voor zijn inzet en actie op het gebied van MVO.

PARIJS--()--De eerste prijs ging naar de uitstekende auditresultaten van de Tunesische industriële site van Sagemcom: met een score van 96 op een totaal van 100, tonen de resultaten Sagemcom’s toewijding aan ethiek en de kracht van haar MVO-verplichtingen.

De tweede trofee beloont het werk van Sagemcom aan Circular Economy en het Ecodesign of Products in samenwerking met haar operatorklanten.

De inspanningen van Sagemcom op deze gebieden werden door een panel van JAC-leden en institutionele klanten erkend als leiders en onderscheidende markers op de markt voor informatie- en communicatietechnologie (ICT), als resultaat van een professioneel begrip van milieukwesties die verband houden met de ontwikkeling en de levenscyclus of producten ontworpen en vervaardigd door Sagemcom. De experts benadrukken ook de implementatie van concrete oplossingen door Sagemcom, zoals de integratie van gerecycled plastic in haar producten en de inspanningen om het energieverbruik van producten die de Groep op de markt brengt te verminderen.

Sylvaine COULEUR
+33.6.99.37.63.48