Northern Data en SBI Crypto kondigen strategische samenwerking aan

– Northern Data en SBI Crypto om strategisch samen te werken op het gebied van toegepaste blockchain-technologieën

– SBI Crypto, een volledige dochter van de Japanse SBI Group, wordt gehost in de nieuwe datacenterfaciliteit van Northern Data in Texas

– Andere geïdentificeerde samenwerkingsgebieden

FRANKFURT AM MAIN & TOKYO--()--Northern Data AG (XETRA: NB2, ISIN: DE000A0SMU87) en Whinstone US Inc., kondigen een strategische samenwerkingsrelatie aan met SBI Crypto Co., Ltd., een volledige dochteronderneming van SBI Holdings Inc. (Tokyo: 8473) op het gebied van toegepaste blockchain-technologie.

SBI Crypto zal een van de eerste ondernemingen zijn die worden gehost in het nieuwe datacenter van Whinstone US in Texas dat vanaf maart 2020 wordt geleverd. Bovendien hebben beide partijen andere gebieden van strategische ontwikkeling geïdentificeerd, waaronder projecten met betrekking tot blockchain-technologie-infrastructuur en gezamenlijke softwareontwikkeling. en inzet. SBI Crypto is ook gepositioneerd voor potentiële aandelenparticipatie in Northern Data. SBI Crypto is toegewijd aan crypto-mijnactiviteiten en is een volledige dochteronderneming van de Japanse SBI Group. De SBI Group is een toonaangevend online conglomeraat voor financiële diensten dat sinds 2016 zijn Fintech 2.0-ecosysteem bouwt door interne ontwikkeling en acquisitie van innovatieve technologieën en bedrijven, waaronder zijn Japan-gelicentieerde digitale activawisseling, verschillende portemonnee- en sleutelbeheertechnologieën, cybersecurity, interbancaire afwikkelingsplatforms en crypto-gerelateerde mijnbouwbedrijven.

Name: Susan Hoffmeister
Tel:+49 89 125 09 03 30