VELO3D en Honeywell Aerospace gaan partnerschap aan om VELO3D’s Sapphire ™ metalen 3D-printer te kwalificeren voor de productie van vliegtuigonderdelen

Sample additively manufactured parts demonstrate how VELO3D’s unique metal printing process can produce geometries that were previously impossible; applications include aviation, oil & gas, aerospace and other industrial markets. (Photo: Business Wire)

CAMPBELL, Californië--()--VELO3D en Honeywell Aerospace, een toonaangevende gebruiker van Additive Manufacturing (AM) -technologieën met uitgebreide kennis over verschillende platforms en applicaties, hebben een partnerschap aangekondigd om VELO3D’s Sapphire-systeem te kwalificeren als een levensvatbaar productieplatform voor 3D printproductie van vliegtuigonderdelen. Het Sapphire-systeem werd geselecteerd vanwege zijn unieke mogelijkheden voor het bouwen van zeer complexe geometrieën zonder de noodzaak van ondersteunende structuren. Hierdoor kunnen klanten profiteren van substantiële verbeteringen in tijd, kosten en kwaliteit.

VELO3D
Joyce Yeung