Interactive Brokers lanceert Bond Scanner om beleggers te helpen de beste prijzen te vinden voor een breed scala aan vastrentende producten

GREENWICH, Conn.--()--Interactive Brokers Group, Inc. (Nasdaq: IBKR) heeft vandaag aangekondigd dat het een Bond Scanner heeft gecreëerd om het vinden van de beste prijzen voor obligaties eenvoudiger en transparanter te maken voor zowel klanten als niet-klanten.

“Wij geloven dat we de laagst beschikbare obligatiekoersen bieden. Beleggers moeten onze Bond Scanner bezoeken op ibkr.com/bonds, filteren op interessante obligaties en vervolgens contact opnemen met hun makelaar om te vergelijken ”, aldus Steven Sanders, EVP Marketing en Productontwikkeling bij Interactive Brokers.

“Klanten profiteren van onze samenvoeging van prijsopgaven van meerdere elektronische locaties en institutionele dealers,” voegde hij eraan toe. “We verbreden spreads niet en er zijn geen verborgen kosten of markeringen. Terwijl sommige bedrijven een grote, verborgen opmaak in rekening brengen, rekenen wij extreem lage, transparante commissies. IBKR-klanten kunnen liquiditeit bieden aan obligatiemarkten en prijzen verbeteren door hun eigen lopende orders in het boek in te voeren. ”

For Interactive Brokers Group, Inc.

Media: Kalen Holliday, 203-618-4069 or media@ibkr.com

Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070

For Interactive Brokers Group, Inc.

Media: Kalen Holliday, 203-618-4069 or media@ibkr.com

Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070