I Squared Capital kondigt drie nieuwe partners aan

MIAMI--()--De raad van bestuur van I Squared Capital heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Harsh Agrawal, Mohamed Adel El-Gazzar en Thomas Lefebvre als partners. Sadek Wahba, voorzitter en managing partner van I Squared Capital, zei: “Ik werk al meer dan 14 jaar samen met onze nieuwe partners en ben er trots op deel uit te maken van deze buitengewone groep wiens gecombineerde talent zo veel heeft bijgedragen aan het succes van het bedrijf . ”Gautam Bhandari, Managing Partner van I Squared Capital, voegde eraan toe:“ Onze nieuwe partners hebben geholpen I Squared Capital uit te bouwen tot een levendig wereldwijd platform met $ 13,6 miljard aan activa in beheer. ”Adil Rahmathulla, Managing Partner van I Squared Capital verklaarde ook dat: “De volgende fase biedt opwindende groeimogelijkheden en ik kijk ernaar uit om de komende jaren samen te werken met Harsh, Mo en Thomas om onze langetermijnstrategie uit te voeren.” I Squared Capital heeft nu zes wereldwijde partners die de onderneming leiden.

Andreas Moon
Managing Director and Head of Investor Relations