EuroShop 2020: SecuX lanceert ‘s werelds eerste crypto-betaaloplossing ter ondersteuning van meerdere scenario’s voor toekomstige winkels

SecuX, bekroond met de Best Cross-Platform Crypto Hardware Wallet 2019 , gaat een geheel nieuwe oplossing lanceren om Crypto-betaling voor alle soorten detailhandel te realiseren. SecuX zal het geheim onthullen hoe SecuX Crypto Payment de Payment Service Provider en Merchants ondersteunt voor het aanpassen van meerdere scenario’s op het gebied van Retail Technology, Hal 3 / F94-9 start-up hub van EuroShop 2020, Düsseldorf, Duitsland in de periode 16-20 februari 2020.

HSINCHU, Taiwan--()--SecuX Technology Inc., een blockchain-beveiligingsbedrijf, voorziet het grote voordeel van opkomende crypto-betalingstechnologie en biedt zijn geavanceerde oplossing om Brick-and-Mortar Retailers te ondersteunen die meer zakelijk potentieel verkennen via een eenvoudige blockchain-oplossing met betaalbare kosten.

PR:
Claire Chen