Autodoc breidt "Autodoc Club" digitale workshop uit met mobiele app

With the new Autodoc Club app, every vehicle owner can access their individual vehicle and service data anywhere using their mobile device. (Photo: Business Wire)

BERLIJN--()--Autodoc, de benchmark in online retail voor auto-onderdelen in Europa, breidt de "Autodoc Club" digitale autoworkshop uit met een nieuwe app. De digitale workshop werd voor het eerst gepresenteerd in het najaar van 2019. Met de Autodoc Club-app kunnen klanten hun brandstof-, olie- en autoreparatiekosten volgen en onderhoudsdata in de gaten houden. Met de gratis "Autodoc Club" -app en het online platform biedt het bedrijf de gebruiker de digitale tools om het onderhoud van zijn eigen auto optimaal te regelen.

Duidelijk en gemakkelijk te begrijpen: alle informatie op één plaats

Het onderhouden van een privéauto is een belangrijke maar veeleisende taak. Autobezitters willen altijd een goed onderhouden auto voor de deur hebben. Tot nu toe moesten ze vaak vertrouwen op garages. De Autodoc Club-app, die nu beschikbaar is in de Google Play Store, biedt klanten en potentiële klanten een breed scala aan functies om hen te helpen het onderhoud en de reparatie van hun eigen vier wielen zelf te organiseren.

Thomas Casper
Head of Press and Public Relations & Communication