Ingram Micro blijft de Latijns-Amerikaanse activiteiten versterken om klanten en partners nog meer duurzame waarde te bieden

MIAMI--()--Ingram Micro Inc. heeft vandaag aangekondigd dat het zijn verbintenis voortzet om de partner bij uitstek te zijn in Latijns-Amerika (LATAM) met voortdurende investeringen in de hele regio gericht op het creëren en leveren van nog duurzamere bedrijfswaarde voor zijn channelpartners en klanten.

“We blijven investeren in onze LATAM-organisatie om onze channelpartners en klanten nog beter te ondersteunen en hen in staat te stellen succes te genereren en te schalen op manieren die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden,” zei Daniela Rosa, uitvoerend directeur, chief country executive, export, Ingram Micro.

Marie Rourke
WhiteFox Marketing Inc.