PTW kondigt flagship India studio aan in Bangalore

PTW lanceert nieuwe site in Bangalore om te schalen om te voldoen aan de behoeften van klanten, de kwaliteit van leven van werknemers te bevorderen en aan veranderende technologische behoeften te voldoen

PTW opens the new India flagship studio in Bangalore. From left: Sijo Jose, Regional President, North America and India; Deborah Kirkham, CEO; and Kasturi Rangan, Chief Product Officer. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--PTW, de toonaangevende outsourcer van videogames en technische services, heeft vandaag de opening aangekondigd van hun nieuwe flagship studio in India in Bangalore. PTW is al jarenlang marktleider met een gevestigd en divers dossier van topklanten in meerdere verticale sectoren.

"We hebben onze eerste site acht jaar geleden in India gelanceerd. Sindsdien zijn onze behoeften aanzienlijk veranderd en lanceren we deze nieuwe site om beter aan de eisen van de markt te voldoen," zei Deborah Kirkham, CEO van PTW. "De aanzet voor het openen van deze nieuwe site was drieledig. Ten eerste moeten we uitbreiden om aan de behoeften van onze groeiende klant te voldoen. Ten tweede willen we dat onze mensen op een prachtige site komen werken die de esthetiek van ons merk weerspiegelt. En ten slotte stelt deze opening van de site ons in staat om onze technologische infrastructuur bij te werken zonder enige vertragingstijd aan onze klanten door te geven."

For queries related to PTW, please email:

Media Contacts:
Jessica Nelson
jessica.nelson@bcw-global.com
Check out our twitter: @NewsNovumpr

For queries related to PTW, please email:

Media Contacts:
Jessica Nelson