Prometric geselecteerd door F5 als nieuwe wereldwijde examenbeheerder

Partnerschap om de testtoegang voor certificeringskandidaten wereldwijd te vergroten

BALTIMORE--()--We zijn verheugd om aan te kondigen dat na een rigoureus beoordelingsproces F5® Prometric® heeft benoemd als een nieuwe leveringspartner voor het F5 Certified ™ Professionals-programma. Volgens de overeenkomst hebben F5-certificeringskandidaten toegang tot Prometric’s veilige computergebaseerde testlocaties over de hele wereld – waardoor F5 meer dan 100 strategische markten kan betreden waar ze niet eerder aanwezig waren.

Alex Paladino, CRO van Prometric, gaf commentaar op de nieuwe samenwerking en zei: “Prometric is verheugd door F5 te zijn gekozen als hun nieuwe partner voor het leveren van beoordelingen. Als gebruiker van hun producten, weten we dat de vooraanstaande applicatieservices van F5 het bedrijf een welverdiende reputatie hebben opgeleverd door kandidaten te helpen bij het ontwikkelen van carrièrebevorderende technische vaardigheden en het behalen van hogere certificeringen. We zullen hun voortdurende succes willen vergroten door gebruik te maken van ons begrip van de specifieke behoeften van F5, onze wereldwijde schaal en onze innovatieve technologie en activiteiten.”

Tom Warren
Prometric