Entrust Datacard vereenvoudigt authenticatie met hoge zekerheid met nieuwe generatie wachtwoordloze personeelsbestanden en volledig digitale klantidentiteitscontrole

Nieuwste authenticatie-aanbod met hoge zekerheid elimineert wachtwoorden van medewerkers en versnelt veilig onboarding van klanten

MINNEAPOLIS--()--Entrust Datacard, een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vertrouwde identiteit en veilige uitgiftetechnologie, heeft vandaag twee nieuwe high-assurance-aanbiedingen voor het uniforme platform voor authenticatiebeheer van het bedrijf aangekondigd: Passwordless Single Sign On (SSO). Verificatie om de veiligheid en productiviteit van het personeel te verbeteren en identiteitsbewaking met volledig digitale identiteitsverificatie voor snellere acquisitie en onboarding van klanten

Aangezien digitale transformatie, cloud-implementaties en mobiele initiatieven communicatie, gegevensopslag en externe werkstijlen aanzienlijk eenvoudiger maken, verwachten werknemers en klanten over de hele wereld dat beveiligingsfuncties zullen volgen, zonder de gebruikerservaringen in gevaar te brengen. De nieuwste Entrust Datacard-authenticatieoplossingen verhogen de beveiliging met hoge zekerheid en vereenvoudigen de gebruikerservaringen.

Ken Kadet
Director, Public Relations