Pacific Drilling kondigt toetreding tot de Revolving Credit Agreement aan

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling SA (NYSE: PACD) (de “Company”) heeft vandaag aangekondigd dat het een eerste kredietovereenkomst van $ 50 miljoen heeft afgesloten met Angelo, Gordon Energy Servicer, LLC, als administratief medewerker en de geldschieters die erbij betrokken zijn (de “Revolving Credit Agreement”). De onderneming verwacht toekomstige leningen onder de Revolving Credit Agreement te gebruiken om werkkapitaal en investeringsuitgaven te financieren.

De verplichtingen van de vennootschap onder de Revolving Credit Agreement worden gegarandeerd door alle dochterondernemingen die de First Lien Notes van 8,375% met vervaldag 2023 (“First Lien Notes”) en 11,0 / 12,0% Second Lien PIK Notes met vervaldag 2024 garanderen (samen de “Notes “).

Investor Contact:
James Harris