Creamfinance benoemt nieuwe CEO om producten in de buurt van Prime-producten te blijven uitbreiden en de omzet van EUR 100 miljoen te laten groeien

WARSAW, Polen--()--Patrick Koeck, de nieuwe CEO van Creamfinance vanaf 15 januari, heeft zich ten doel gesteld om de onderneming consequent uit te breiden met ongeveer 20% per jaar en streeft ernaar om binnen twee jaar duurzaam te groeien boven de € 100 miljoen aan jaarlijkse inkomsten. ondanks het complexe regelgevingslandschap.

“Vooroplopen of steeds veranderende regelgeving is moeilijk en functioneert in de EU en Latam vereist veel inspanning. Een sterke focus op bedrijfsvoering en een gestage lancering van ons volledige productaanbod in al onze markten is van cruciaal belang in deze visie op onze fase van groei van ons bedrijf, ”aldus Koeck.

Magdalena Frańczak
magdalena.franczak@creamfinance.pl