SFL publiceert recordresultaten voor 2019

PARIJS--()--SFL (Parijs: FLY):

Huurinkomsten: € 198,7 miljoen (een stijging van 3,1% like-for-like)

EPRA-winst: € 119,2 miljoen (+ 11,8%)

Toerekenbare nettowinst: € 589,8 miljoen

Portefeuillewaarde (excl. Overdrachtskosten): € 7.158 miljoen (+ 9,0%)

EPRA NNNAV: € 95,9 per aandeel (+ 11,1%)

De jaarrekening voor het jaar eindigend op 31 december 2019 werd goedgekeurd door de Raad van Bestuur van Société Foncière Lyonnaise op 6 februari 2020 tijdens een vergadering onder voorzitterschap van Juan José Brugera.

De bedrijfsindicatoren van 2019 waren bijzonder robuust, met huurinkomsten en EPRA-inkomsten op een recordhoogte als een direct resultaat van sterke verhuurprestaties, een uitstekende bezettingsgraad en een verdere verlaging van de financieringskosten. Daar komt nog bij dat de periode verder verbeterde in de taxatiewaarde van de portefeuille en de intrinsieke waarde van de onderneming.

De auditors hebben hun audit van de jaarlijkse financiële informatie voltooid en zijn bezig met het uitgeven van hun rapport.

SFL - Thomas Fareng - T +33 (0)1 42 97 27 00 -  t.fareng@fonciere-lyonnaise.com
Evidence - Grégoire Silly - T +33 (0)1 45 63 49 73 -  gregoire.silly@evidenceparis.fr

SFL - Thomas Fareng - T +33 (0)1 42 97 27 00 -  t.fareng@fonciere-lyonnaise.com