Meer dan 200 bedrijven selecteren Veeva Vault RIM-applicaties om regelgevende activiteiten te stroomlijnen

Organisaties gebruiken Vault RIM om gelijke tred te houden met veranderende regelgeving

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat een toenemend aantal life sciences-bedrijven toepassingen in de Veeva Vault RIM Suite gebruiken om het regelgevingsinformatiebeheer te stroomlijnen. Meer dan 200 bedrijven gebruiken nu Vault RIM-applicaties om hun regelgevende bedrijfsactiviteiten te moderniseren voor snellere indiening en betere zichtbaarheid in processen voor verbeterde compliance.

“Het is van cruciaal belang om over de juiste processen en systemen te beschikken om vrijelijk gebruik te maken van wettelijke informatie over functies en grenzen heen,” zei Regina Freunscht, vice-president en wereldwijd hoofd van de regelgevende activiteiten bij Merck Healthcare KGaA, Darmstadt, Duitsland. “Veeva Vault RIM biedt ons een moderne cloudapplicatie om inzendingen te stroomlijnen en de zichtbaarheid in wereldwijde regelgevingsprocessen te verbeteren.”

Roger Villareal
925-264-8885