Western Union en Italië’s Postepay maken grensoverschrijdende betalingen mogelijk

Meer dan zeven miljoen klanten van Postepay Evolution krijgen via App toegang tot het grensoverschrijdende platform voor grensoverschrijdende geldbewegingen van Western Union

DENVER & ROME--()--Klanten van App Postepay, een van de voorkeursbetaalapps in Italië, hebben nu toegang tot het grensoverschrijdende en valutaplatform van Western Union om wereldwijd geld te verzenden, na een overeenkomst tussen Postepay, een van de grootste Electronic Money Institution (EMI) in Italië, waarin de activa en expertise van Poste Italiane op het gebied van betalingen en telecommunicatie en Western Union (NYSE: WU), een leider op het gebied van grensoverschrijdende, geldoverschrijdende geldbewegingen en betalingen, worden samengebracht.

Meer dan zeven miljoen Postepay Evolution-klanten kunnen nu via de Postepay-app wereldwijd geld verzenden met Western Union. Ze hebben de keuze om hun betalingen binnen de App te financieren met behulp van een kaart of account en uitbetaling via het wereldwijde retailnetwerk van Western Union in meer dan 200 landen en gebieden.

Media Contacts:

Western Union Communications