Octapharma toont betrokkenheid bij het verbeteren van hemofilie A-behandeling op het 13e jaarlijkse congres van de Europese Vereniging voor hemofilie en aanverwante aandoeningen (EAHAD)

LACHEN, Zwitserland--()--Octapharma had een prominente rol als sponsor van het 13e jaarlijkse congres van de European Association for Haemophilia and Allied Disorders (EAHAD) congres deze week, dat vanaf februari plaatsvindt in Den Haag, Nederland. 5–7, 2020. Octapharma’s activiteiten op het congres omvatten een wetenschappelijk symposium dat zich richtte op de behoeften van patiënten met hemofilie A.

Het symposium “De uitdagingen van hemofilie A ontrafelen: werkzaamheid, immunogeniciteit en remmerbeheer met Nuwiq® (simoctocog alfa)” besprak de nieuwste ontwikkelingen met Nuwiq®, een recombinante FVIII (rFVIII) van oorsprong uit de menselijke cellijnen, evenals nieuwe benaderingen voor verbetering van het begrip van de optimale behandelingsbenadering voor elk individu met hemofilie A. Het symposium werd voorgezeten door Maria Elisa Mancuso (Ospedale Maggiore Policlinico, Milaan, Italië).

Octapharma AG
International Business Unit – Haematology