Purify Fuels nanO2 Combustion Catalyst® voor distributie in het Midden-Oosten door Kanoo Blue

Dit ongeëvenaarde internationale partnerschap biedt wereldwijde verladers een onmiddellijke, kostenverlagende oplossing op tijd voor IMO 2020

HOUSTON--()--Purify Fuel, Inc. (PFI), maker van de nanO2 Combustion Catalyst® die dieselgebruikers helpt geld te besparen en emissies te verminderen, heeft vandaag aangekondigd dat het een exclusieve distributieovereenkomst met Kanoo Blue heeft getekend. Purify Fuel’s nanO2 Combustion Catalyst optimaliseert prestaties en brandstofefficiëntie in Marine Gasoil (MGO), waardoor MGO een meer kosteneffectieve oplossing is dan Very Low Sulphur Fuel Oil (VLSFO).

Door nanO2 Combustion Catalyst te combineren met MGO kunnen reders de compatibiliteitsproblemen vermijden die samenhangen met VLSFO-mengsels en de mechanische uitdagingen die gepaard gaan met het rijden op meerdere brandstoftypen, terwijl de efficiëntie wordt verhoogd en geld wordt bespaard.

Haley Steinhauser
Purify Fuel, Inc.