TRIPLE-1 Inc., aankondiging van twee nieuwe producten die gebruik maken van het geavanceerde 7 nm-proces en 5 nm-proces

KAMIKAZE II chip using TSMC’s 7 nm process with special improvements. By ignoring the theory of semiconductor design and adopting a horizontally long aspect ratio, we solve the difficulties unique to mining chips, such as ultra-low voltage and large current. (Graphic: Business Wire)

FUKUOKA, Japan--()--TRIPLE-1 Inc. (hoofdkantoor: Hakata-ku, Fukuoka-shi, Fukuoka; Representative Director CEO: Takuya Yamaguchi; voortaan: TRIPLE-1) heeft twee nieuwe producten aangekondigd: de ASIC “KAMIKAZE Ⅱ”voor Bitcoin-mining met een 7 nm-proces gemaakt door TSMC, en de AI-processor” GOKU “voor diepgaand leren dat gebruik maakt van ‘s werelds toonaangevende 5 nm-proces.

Overzicht

In de “cryptocurrency mining-markt” die de miniaturisatie van halfgeleiderprocessen in de afgelopen jaren stimuleert, is een extreem streng bedrijfsmodel gevormd dat de energieprestaties van halfgeleiders die worden gebruikt voor mijnbouw rechtstreeks koppelt aan mijnopbrengsten. Vanaf februari 2017 gebruikt TRIPLE-1 kernkennis met betrekking tot de ontwerpbaarheid van geavanceerde processen, de optimalisatie van het elektrisch verbruik en de verbetering van de opbrengst die zijn bevorderd door de ontwikkeling van ASIC (toepassingsspecifieke geïntegreerde circuits) voor cryptocurrency mining. De ontwikkeling is gestart op zowel “KAMIKAZE Ⅱ”, de nieuwste krachtige ASIC voor Bitcoin-mijnbouw met een 7 nm-proces gemaakt door TSMC, en de AI-processor “GOKU” voor diepgaand leren dat gebruik maakt van ‘s werelds toonaangevende 5 nm-proces.

Regarding this Press Release:
TRIPLE-1 , Inc.
Planning & Strategy Office
GAKU MATSUSHIMA
info@triple-1.com

Regarding this Press Release:
TRIPLE-1 , Inc.
Planning & Strategy Office