Velodyne Lidar benoemt Mathew Rekow als nieuwe CTO

Rekow leidt Velodyne R&D team erkend voor het ontwikkelen van revolutionaire Lidar-oplossingen

Velodyne Lidar, Inc. announced Mathew Rekow as its new Chief Technology Officer (CTO). (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. heeft vandaag Mathew Rekow aangekondigd als zijn nieuwe Chief Technology Officer (CTO). Rekow neemt de rol van CTO op na Anand Gopalan, die onlangs werd benoemd tot Chief Executive Officer (CEO) van Velodyne.

Als CTO leidt Rekow het klantgerichte geavanceerde onderzoeks- en ontwikkelingsteam van Velodyne. De groep ontwerpt state-of-the-art lidar-oplossingen voor hoge prestaties, kostenoptimalisatie en productie in grote hoeveelheden voor een breed scala aan marktbehoeften. Sinds hij in 2015 bij het bedrijf kwam werken, heeft hij een aanzienlijke invloed gehad op Velodyne engineering en oplossingssucces, waaronder de ontwikkeling van baanbrekende lidar-producten, zoals de Alpha Prime ™, Velarray ™, Velabit ™ en VelaDome

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com