Wereldwijde ondernemingen en handelaren onvoorbereid omdat fraudeurs zich richten op beloningsprogramma’s

Forter lanceert een Loyalty Program Protection om verkopers te helpen meer aanvallen op loyaliteitsprogramma’s aan te pakken

NEW YORK--()--Forter, de leider in e-commerce fraudepreventie, heeft vandaag de beschikbaarheid aangekondigd van de Forter Loyalty Program Protection-oplossing om hoogwaardige beloningsprogramma’s te beschermen tegen fraude en misbruik, waardoor verkopers verbeterde programma’s kunnen aanbieden met de best mogelijke klantenervaring.

Loyaliteitsprogramma fraude steeg jaar op jaar met 89%, voornamelijk als gevolg van de hoeveelheid persoonlijk identificeerbare informatie (PII) die beschikbaar is van een toenemend aantal datalekken. Met directe en indirecte verliezen door loyaliteit en loyaliteitspuntenfraude geschat op $ 1 miljard per jaar, worstelen ondernemingen met het beperken van schade omdat fraude-aanvallen verschuiven van het punt van transactie naar verschillende elementen van de reis van de koper, inclusief het aanmelden van een nieuwe account, inloggen en promotie en coupongebruik.

Brian Merrill
fama PR for Forter