Traxens treedt toe tot Smart Maritime Council

Initiatief van Smart Maritime Network ter ondersteuning van samenwerking en standaardisatie bij de ontwikkeling van IT-systemen voor de scheepvaartsector

MARSEILLE, Frankrijk--()--Traxens, een bedrijf dat hoogwaardige gegevens en diensten levert voor de supply chain-sector, maakt vandaag bekend dat het lid is geworden van de Smart Maritime Council, een initiatief van het Smart Maritime Network (SMN). Dr. Hanane Becha, senior manager Traxens Innovation & Standards, is ook benoemd als vertegenwoordiger van Traxens in de raad.

De Smart Maritime Council is een diverse ledengroep voor de sector met ontwikkelaars van maritieme technologie, systeemintegrators en andere belangrijke belanghebbenden. Het houdt het hele jaar door een reeks vergaderingen om gebieden van wederzijds voordelige samenwerking te bespreken over kwesties met betrekking tot de compatibiliteit, standaardisatie en harmonisatie van de technologie die wordt gebruikt in de moderne scheepvaartsector.

Géraldine Saunière
Director of Communications