Pricefx zet zijn momentum voort in 2019, kaapt prijzen weg en zet strerke prestaties neer

Het bedrijf plant het Pricefx Advantage Partner-programma te lanceren in Q1 2020 om klanten sneller pricing superioriteit te laten bereiken

M√úNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldwijde leider in cloud pricing software, heeft vandaag weer een jaar van enorme groei aangekondigd tijdens het fiscale jaar eindigend op 31 december 2019. Het bedrijf groeide gemiddeld met 85% per jaar gedurende de jongste vier jaar - 3 tot 4 keer de industrienorm voor pricing-bedrijven. Als gevolg hiervan blijft Pricefx zijn marktaandeel uitbreiden, met name in de VS, waar het bedrijf zijn totale omzet meer dan verdubbelde.

Marktvraag en klantwinsten

Gartner Inc. nam Pricefx op in het Magic Quadrant voor configuratie-, prijs- en offertetoepassingssuites, evenals de hype-cyclus voor CRM-verkooptechnologie, 2019 als voorbeeldleverancier van prijsoptimalisatie en -beheer voor B2B. In het jongste rapport staat: "Prijsoptimalisatie en -management ligt dicht bij het Plateau of Productivity omdat het in staat is om meetbare en tastbare verbeteringen in marge en omzet aan te tonen in succesvolle implementaties."

Cathy Summers
Summers PR