Patient Safety Movement Foundation dringt er bij artsen, patiëntenbelangenbehartigers, ziekenhuizen en medische technologiebedrijven op aan om het delen van gegevens te ondersteunen als onderdeel van het Federal Health IT Plan 2020

Bijna 100 medische technologiebedrijven ondertekenen Data Share Pledge

IRVINE, Californië--()--Patient Safety Movement Foundation spoort artsen, patiëntenbelangenbehartigers, ziekenhuizen en medische technologiebedrijven aan om gegevensuitwisseling te ondersteunen als onderdeel van het Federal IT-plan 2020.

“Een van de belangrijkste manieren om vermijdbare sterfgevallen bij patiënten in ziekenhuizen te bestrijden, is dat bedrijven hun gegevens op een HIPAA-conforme manier delen in plaats van winst te vergaren. Het plan dat is voorgesteld door de Office of the National Coordinator voor Health Information Technology zal helpen bij het creëren van de gepersonaliseerde patiëntensnelwegen die we nodig hebben om vermijdbare sterfgevallen in onze ziekenhuizen te verminderen en te elimineren, “zei Joe Kiani, oprichter van de Patient Safety Movement en Founder, voorzitter, en CEO van Masimo. “Als we patiëntgegevens blokkeren, kan niemand algoritmen maken die clinici kunnen waarschuwen voor mogelijke problemen voordat ze zich voordoen. We verliezen al veel te veel mensen aan medische fouten in onze ziekenhuizen, en we kunnen dit niet langer uitstellen. ”

Irene Mulonni
858-859-7001