Wipro CEO en MD Abidali Z Neemuchwala treedt af

In functie blijven totdat de opvolger is benoemd

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat Chief Executive Officer en Managing Directeur Abidali Z Neemuchwala heeft besloten af te treden vanwege familiale verplichtingen.

De Raad van Bestuur heeft een onderzoek gestart om de volgende Chief Executive Officer te identificeren. Abid blijft het ambt van CEO & Managing Director behouden totdat een opvolger wordt aangesteld voor een soepele overgang en om ervoor te zorgen dat de zaken gewoon doorgaan.

Rishad Premji, voorzitter zei: “We danken Abid voor zijn leiderschap en zijn bijdragen aan Wipro. In de afgelopen vier jaar heeft Abid geholpen bij het opbouwen van een sterke mentaliteit bij de uitvoering, heeft het belangrijke overnames gegenereerd en ons digitale bedrijf wereldwijd uitgebreid. We wensen hem het allerbeste voor de toekomst.”

Media Contact:
Vipin Nair