HCL Technologies uitgeroepen tot topwerkgever in Europa en Zuid-Afrika

Begeerde status toegekend in zeven landen als erkenning voor de beste medewerkersbetrokkenheid en personeelspraktijken van HCL

NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het is uitgeroepen tot een Top Employer 2020 in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Duitsland, Nederland, Polen, Frankrijk en Zuid-Afrika . Naast het bereiken van de status als Top Employer in meerdere regio’s, is dit ook het veertiende opeenvolgende jaar dat HCL in het VK is erkend. Organisaties die zijn gecertificeerd als Topwerkgevers worden geselecteerd vanwege hun toewijding om de allerbeste werkomgeving voor werknemers te bieden via hun progressieve ‘people-first’ HR-praktijken.

Het Top Employers Institute is de wereldwijde autoriteit voor het erkennen van excellentie in people practices. Het Top Employers Institute is meer dan 28 jaar geleden opgericht en heeft meer dan 1600 organisaties in 119 landen op vijf continenten gecertificeerd. Deze gecertificeerde Topwerkgevers hebben een positieve invloed op de levens van bijna 7.000.000 werknemers wereldwijd. HCL heeft met succes aan de normen voldaan om de certificering in zeven verschillende landen te behalen na te zijn beoordeeld op zijn talentstrategie, personeelsplanning, talentacquisitie, on-boarding, leren & ontwikkeling, prestatiebeheer, leiderschapsontwikkeling, loopbaan- en successiebeheer, compensatie en voordelen en cultuur.

Elka Ghudial, Europe
elka.Ghudial@hcl.com