Acrelec Group SAS verwelkomt Glory Ltd als belangrijke belegger

BASINGSTOKE, Engeland--()--Glory Global Solutions (International) Ltd, een volledige dochteronderneming van GLORY Ltd. [TYO: 6457], heeft plannen aangekondigd voor een aanzienlijke investering in Acrelec Group SAS, een leider in responsieve zelf- service-oplossingen voor de Quick Service Restaurant en detailhandel.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Saint-Thibault-des-Vignes, Frankrijk met vestigingen in nog eens 14 landen. Acrelec richt zich op het ontwikkelen van op mensen gerichte ervaringen via zelfbedieningskiosken, digital signage en mobiele bestel- en verzameloplossingen. Naast de voorkant van winkeloplossingen biedt het bedrijf oplossingen voor ‘hele procesautomatisering’, waaronder data-analyse van Internet of Things, IVR, visuele beoordeling, externe gegevensintegratie en de toepassing van door AI gegenereerde regels om de keuken en procesoptimalisatie te stimuleren voor Quick Service Restaurants.

GLORY
Paul Race